بهينه سازي سايت

 

در اين ميان ، مجموعه هايي كه به سئو ، بهينه سازي سايت در موتور هاي جستجوگر يا همان Search Engine Optimization متوسل مي شوند ، چنانچه اقدامات خود را با الگوريتم هاي گوگل و توسل به قوانيني كه به كاربران خود ابلاغ مي كند پيش ببرند ،

 با پوشش سفيد كلاه خود (White Hat SEO) از اين فيلتر عبور كرده و با اثبات لياقت و شايستگيشان در مراتب بالاي اين نتايج مي نشينند و چنانچه به هر طريقي از اين دستورالعمل ها تخطي نمايند ، متهم به بر سر كردن كلاهي سياه شده (Black Hat SEO) و بنا به ميزان و شدت نا فرماني انجام گرفته شده ، با تبعيد به صفحات دورتر جريمه مي شوند . 

براي اينكه يك وب سايت بهينه در موتور هاي جستجو داشته باشيم نيازمند توليد مطالب هستيم و در واقع مطالب سايت بايد بهينه سازي گردد ، مطالب بايد پر مغز ، جديد و صرفا براي مخاطبين نوشته شده تا در بهينه سازي سايت ما موثر واقع گردند

آيا بهينه سازي سايت همان بازاريابي ديجيتاليست؟

قطعاً پاسخ اين سوال منفيست . در تعريف سئو يا بهينه سازي سايت به اين نكته اشاره كرديم كه مجموعه اقداماتي كه در اين مسير انجام مي شوند به منظور ارتقاء جايگاه سايت براي رسيدن به رده هاي بالاتر ، صفحاتي با شماره كمتر در گوگل ، برگه نخست و نهايتاً تبديل شدن به اولين گزينه نمايش داده شده مي باشد ؛ پس هر اقدامي كه در خصوص بهبود رده بندي تارنماي خود انجام مي دهيم – اقداماتي كه لزوماً همه آن ها توسط مخاطبين انساني ديده نشده و شايد براي ايشان مهم نيز نباشند ، چرا كه به موازات «كاربر دوست» بودن محتويات سايت ، بايد نظر ربات هاي گوگل را نيز جذب نمايند و برخي مصاديق اين كار نه براي كاربر انساني مهم بوده و نه توسط وي قابل رديابيست – تنها به منظور بهتر ديده شدن آن در اثر جستجوي كليدواژه ها و حوزه فعاليت سايتمان مي باشد .

اين در حاليست كه در بازاريابي اينترنتي يا ديجيتال ماركتينگ كه گستره وسيعتري را پوشش مي دهد ، ممكن است واحدي تجاري فاقد حتي يك وبلاگ ساده باشد ، پس طبيعتاً نه به توليد محتوايي حرفه اي نيز دارد ، نه مفهوم بك لينك سازي براي وي تعريف شده است ، نه وزن كلمات براي وي اهميت دارد و نه ده ها فاكتور ديگري كه در سئو سايت نقش هايي اساسي ايفا مي كنند در كار وي تاثير گذارند ، چرا كه به طور مثال ممكن است تبليغات وي در كانال هاي تلگرامي بوده و فروشش از طريق حساب كاربري خود در اينستاگرام يا ديگر شبكه هاي اجتماعي انجام پذيرد . در نتيجه اينكه بهينه سازي سايت به عنوان بخشي از بازاريابي ديجيتالي به سر و سامان دادن به اوضاع يك سايت مي پردازد ، بخش پراهميتي كه مجموعه هاي بزرگ آن را نوك پيكان فعاليت هاي مجازي خود قرار داده و ساير اقدامات خود به ويژه در مبحث معرفي و عرضه كالا و خدمات خود را حول آن انجام مي دهند .

https://3sotweb.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.